Contact

Heb je na het lezen van de informatie op deze website nog een vraag over de verlenging van je seizoenkaart voor het seizoen 2022/2023? Dan kun je contact opnemen met de afdeling Ticketing via ticketing@nac.nl of 076-521 4500.

De openingstijden van de S&I-desk zijn als volgt:

Dag

Van

Tot

Maandag

12:00 uur

17:00 uur

Dinsdag

12:00 uur

17:00 uur

Woensdag

12:00 uur

17:00 uur

Donderdag

12:00 uur

17:00 uur

Vrijdag

12:00 uur

17:00 uur

 

Let op! De Service- & Informatiedesk is verplaatst naar de Joop Korebritstoren, de eerste toren bij het oprijden van P1. Het adres is Stadionstraat 5 in Breda.

Heb je een vraag en sta je op het punt contact op te nemen? Neem dan eerst een kijkje op onze FAQ-pagina. Misschien staat je vraag hier al tussen.

Veelgestelde vragen (FAQ)

Filter

Kan ik bij de Service- & Informatie desk een seizoenkaart aanschaffen of verlengen?

Ja, dit kan. De Service- en Informatiedesk op werkdagen geopend van 09:00 uur tot 17:00 uur.

Kan ik verplaatsen naar een ander(e) stoel of vak?

Ja, dit is mogelijk. Let wel, pas na 31 mei vervalt het recht op de stoelen van mensen die niet verlengd hebben. Tot die tijd zullen de plaatsen op populaire vakken als de B-Side en Vak-G enkel vrijkomen als iemand uit het desbetreffende vak ook verplaatst is. Wil je verplaatsen? Neem dan contact op met de S&I-desk. 

Tot welke leeftijd geldt de jeugdprijs?

De jeugdprijs geldt tot voor jongeren tot en met 17 jaar op de dag van aanschaf.

Wanneer ontvang ik mijn seizoenkaart?

Uiterlijk een week voor start van de competitie zijn de seizoenkaarten geleverd of kunnen deze opgehaald worden bij de Service- & Informatiedesk.

Wat als ik mijn seizoenkaart wil omzetten naar een familycard?

Neem hiervoor contact op met de Service- & Informatiedesk

Kan ik nog lid worden van de Club van 1912?

In 2015 heeft een grote groep supporters zich voor 10 jaar gebonden aan NAC. De inschrijven voor de Club van 1912 is niet meer mogelijk.

Kan ik alleen verlengen via internet of ook bij de S&I desk?

Dit kan zowel online als bij de S&I-desk. De S&I-desk is vanaf geopend op werkdagen van 12:00 uur tot 17:00 uur.

Kan ik een seizoenkaart aanschaffen als ik bij een andere club een clubkaart heb?

Nee, dat is niet mogelijk. Je zal deze eerst moeten opzeggen alvorens je een seizoenkaart kan nemen bij NAC.

Ik heb een seizoenkaart, maar een vriend van mij wil er ook één. Kan ik die tegelijk aanschaffen op mijn account?

Dat is mogelijk. Je moet dan wel jullie accounts koppelen via de vrienden optie.

Kan ik met mijn BredaPas ook online verlengen?

Nee, dit kan alleen bij de Service- & Informatiedesk op vertoon van je BredaPas

Ik heb mijn persoonlijke actiecode ingevuld, maar ik wil toch het boek ontvangen.

Indien je al hebt afgerekend, maar je wilt toch je keuze aanpassen en dus het boek ‘Wij zijn NAC’ ontvangen, dat kan. Ga dan langs bij de Service- & Informatiedesk. Hier kun je het persoonlijke kortingsbedrag afrekenen waardoor je alsnog het boek ontvangt.

Hoeveel compensatie kan ik krijgen?

De compensatie is afhankelijk van de prijs van je seizoenkaart. Zoals vooraf aangegeven krijg je de helft van het aantal gemiste wedstrijden verrekend als korting op je seizoenkaart. De rekensom is dus als volgt: [Prijs seizoenkaart] / 19 x [aantal gemiste wedstrijden] / 2. Dit bedrag wordt verrekend op je seizoenkaart als je de actiecode uit de mail invult tijdens het verlengingsproces.

Ik heb geen persoonlijke actiecode ontvangen in de e-mail

Indien je geen persoonlijke actiecode hebt ontvangen, kun je contact opnemen met de Service- & Informatiedesk. Zij kunnen jouw eigen code opnieuw toesturen.

Ik heb meerdere seizoenkaarten op mijn naam en zie af van compensatie. Krijg ik dan ook meerdere boeken?

In principe ontvang je dan één boek. Meer boeken is uiteraard wel mogelijk. Neem dan contact op met de Service- & Informatiedesk, zij zullen er dan voor zorgen dat je het gewenste aantal boeken ontvangt (met een maximum van het aantal seizoenkaarten dat je hebt).

Kan ik mijn Family Card ook online verlengen/bestellen?

Nee dit is niet mogelijk. Je kunt de Family Card alleen verlengen/bestellen bij de Service- & Informatiedesk!

Hoe kom ik erachter wat de waarde van mijn persoonlijke actiecode is?

Dit is afhankelijk van de prijs van de seizoen van jouw seizoenkaart en hoeveel wedstrijden jij hebt gemist. Na het invullen van je persoonlijke actiecode zie je in de winkelmand hoeveel korting je krijgt.

Ik heb een familycard en zie geen compensatie in mijn winkelmand.

Dan is de compensatie verwerkt op het andere account. De compensatie kan verzilverd worden op het gekoppelde account.

Compensatieregeling 2022/2023

Ondanks dat er momenteel geen COVID-19 maatregelen van kracht zijn is wel een compensatieregeling opgenomen. Aankomend seizoen zal dit anders zijn dan voorgaande jaren. Aan het einde van het seizoen zal de waarde van de gemiste wedstrijd worden teruggestort op de rekening.

 

Kan ik ook online mijn seizoenkaart overdragen aan een ander persoon?

Nee dit is online niet mogelijk. Om jouw kaart over te dragen moet je bij de Service- en Informatiedesk zijn. 

Hoe laat ik weten dat ik met mijn naam in het boek wil?

Vul dan niet jouw persoonlijke actiecode in. Op een later moment wordt contact met je opgenomen om te kiezen of jouw naam ook in het boek mag staan. Let op! Na 29 mei is het niet meer mogelijk om in het boek te komen.

In de bevestigingse-mail die je ontvangt na het verlengen van je seizoenkaart zit een link. Via deze link kun jij je keuze kenbaar maken. Let op! Eenieder die voor het boek heeft gekozen dient de keuze door te geven of diegene wel of niet met zijn/haar naam in het boek wil. Heb je de bevestigingsmail niet ontvangen? Check dan even de spambox.

Moet ik eerste verlengen als ik wil verplaatsen?

Ja, je dient eerst je seizoenkaart te verlengen. Hierna kun je tijdens de verplaatsingsdagen op 1, 2 of 3 juni verplaatsen naar een andere stoel bij de Service- & Informatiedesk.