FAQ & Contact
Hieronder vind je de veel gestelde vragen over het verlengen van je seizoenkaart. Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact op via de Service- & Informatiedesk.
Contact
Heb je na het lezen van de informatie op deze website nog een vraag over de verlenging van je seizoenkaart voor het seizoen 2022/2023? Dan kun je contact opnemen met de afdeling Ticketing via ticketing@nac.nl of 076-521 4500.
De openingstijden van de S&I-desk zijn als volgt:
Dag | Van | Tot |
Maandag | 12:00 uur | 17:00 uur |
Dinsdag | 12:00 uur | 17:00 uur |
Woensdag | 12:00 uur | 17:00 uur |
Donderdag | 12:00 uur | 17:00 uur |
Vrijdag | 12:00 uur | 17:00 uur |
Let op! De Service- & Informatiedesk is verplaatst naar de Joop Korebritstoren, de eerste toren bij het oprijden van P1. Het adres is Stadionstraat 5 in Breda.
Heb je een vraag en sta je op het punt contact op te nemen? Neem dan eerst een kijkje op onze FAQ-pagina. Misschien staat je vraag hier al tussen.
Veelgestelde vragen (FAQ)
Filter
Ik heb mijn persoonlijke actiecode ingevuld, maar ik wil toch het boek ontvangen.
Indien je al hebt afgerekend, maar je wilt toch je keuze aanpassen en dus het boek ‘Wij zijn NAC’ ontvangen, dat kan. Ga dan langs bij de Service- & Informatiedesk. Hier kun je het persoonlijke kortingsbedrag afrekenen waardoor je alsnog het boek ontvangt.
Hoeveel compensatie kan ik krijgen?
De compensatie is afhankelijk van de prijs van je seizoenkaart. Zoals vooraf aangegeven krijg je de helft van het aantal gemiste wedstrijden verrekend als korting op je seizoenkaart. De rekensom is dus als volgt: [Prijs seizoenkaart] / 19 x [aantal gemiste wedstrijden] / 2. Dit bedrag wordt verrekend op je seizoenkaart als je de actiecode uit de mail invult tijdens het verlengingsproces.
Ik heb geen persoonlijke actiecode ontvangen in de e-mail
Indien je geen persoonlijke actiecode hebt ontvangen, kun je contact opnemen met de Service- & Informatiedesk. Zij kunnen jouw eigen code opnieuw toesturen.
Ik heb meerdere seizoenkaarten op mijn naam en zie af van compensatie. Krijg ik dan ook meerdere boeken?
In principe ontvang je dan één boek. Meer boeken is uiteraard wel mogelijk. Neem dan contact op met de Service- & Informatiedesk, zij zullen er dan voor zorgen dat je het gewenste aantal boeken ontvangt (met een maximum van het aantal seizoenkaarten dat je hebt).
Hoe kom ik erachter wat de waarde van mijn persoonlijke actiecode is?
Dit is afhankelijk van de prijs van de seizoen van jouw seizoenkaart en hoeveel wedstrijden jij hebt gemist. Na het invullen van je persoonlijke actiecode zie je in de winkelmand hoeveel korting je krijgt.
Ik heb een familycard en zie geen compensatie in mijn winkelmand.
Dan is de compensatie verwerkt op het andere account. De compensatie kan verzilverd worden op het gekoppelde account.
Compensatieregeling 2022/2023
Ondanks dat er momenteel geen COVID-19 maatregelen van kracht zijn is wel een compensatieregeling opgenomen. Aankomend seizoen zal dit anders zijn dan voorgaande jaren. Aan het einde van het seizoen zal de waarde van de gemiste wedstrijd worden teruggestort op de rekening.
Hoe laat ik weten dat ik met mijn naam in het boek wil?
Vul dan niet jouw persoonlijke actiecode in. Op een later moment wordt contact met je opgenomen om te kiezen of jouw naam ook in het boek mag staan. Let op! Na 29 mei is het niet meer mogelijk om in het boek te komen.
In de bevestigingse-mail die je ontvangt na het verlengen van je seizoenkaart zit een link. Via deze link kun jij je keuze kenbaar maken. Let op! Eenieder die voor het boek heeft gekozen dient de keuze door te geven of diegene wel of niet met zijn/haar naam in het boek wil. Heb je de bevestigingsmail niet ontvangen? Check dan even de spambox.