Prijzen en plattegrond

NAC heeft voor het eerst in drie seizoenen de prijzen verhoogd. De club is nu genoodzaakt dit wel te doen, mede ingegeven door de hoge inflatie. 

Wens je een factuur te ontvangen van je seizoenkaart? Dat kan! Op de pagina waar je jouw e-mailadres in dient te vullen ter verificatie, krijg je de mogelijkheid om middels een vinkje aan te geven dat je een factuur wenst te ontvangen. 

Let op! Seizoenkaarten zijn persoonsgebonden.

De prijzen voor leden van de Club van 1912 vind je op deze pagina. 

Ga naar NACtickets.nl

Prijsoverzicht

Ga naar NACtickets.nl

Betalingswijze

Online betalen voor de seizoenkaart van NAC kan op verschillende manieren:

  1. iDeal: De makkelijkste manier is om de seizoenkaart meteen te betalen zodra je hem hebt verlengd/besteld op www.NACseizoenkaart.nl. Je krijgt deze optie als je het bestelproces doorloopt.
  2. In termijnen betalen met In3: Via In3 betaal je jouw seizoenkaart in drie termijnen. Via iDeal betaal je de eerste termijn, één derde deel (1/3), direct bij aanschaf van de seizoenkaart. Het tweede deel dient binnen dertig dagen voldaan te worden. Het derde deel dient voor dag zestig, na het aanschaffen van de seizoenkaart, betaald te zijn. Let op! Indien je kiest voor de optie ‘in termijnen betalen’ van In3 wordt er bovenop de seizoenkaartprijs € 10,- aan administratiekosten in rekening gebracht.

IN TERMIJNEN BETALEN MET IN3

Vanaf seizoen 2021/2022 maakt NAC Breda gebruik van de diensten van In3. In3 is een dienstverlener die het mogelijk maakt om seizoenkaarten gespreid over drie termijnen te betalen. 

Kies je voor ‘in termijnen betalen’ bij het verlengen van je seizoenkaart? Dan dient een derde (1/3) deel van het totaalbedrag (de eerste termijn) van de seizoenkaart per direct te worden voldaan bij het verlengen of aanschaffen van de seizoenkaart.

Vervolgens dient het tweede deel (2/3) van de seizoenkaart uiterlijk op dag 30 na bestelling van de seizoenkaart betaald te worden. Het resterende deel (3/3) van de koopsom dient door de supporter uiterlijk 60 dagen na het plaatsen van de bestelling te worden voldaan.

Tevens belangrijk om te vermelden is dat In3 een kredietwaardigheidstoets uitvoert, vergelijkbaar wanneer je een nieuw telefoonabonnement afsluit. Mocht een supporter deze kredietwaardigheidstoets niet doorstaan, is het voor deze supporter helaas niet langer mogelijk om de seizoenkaart in termijnen te betalen. Voor supporters bij wie NAC Breda de seizoenkaart de afgelopen seizoenen tijdig heeft kunnen incasseren kan, in overleg met In3 en NAC Breda, echter een uitzondering worden gemaakt. Neem in dat geval contact op met In3 dan zullen zij het in behandeling nemen.

Bij supporters die kiezen voor de optie 'gespreid betalen' van In3 wordt bovenop de seizoenkaartprijs € 10,- aan administratiekosten in rekening gebracht.

Kies je er voor om te verplaatsen van vak kan het zijn dat dit een andere prijs met zich meebrengt. Op het moment dat je seizoenkaart op je nieuwe plaats goedkoper is dien je contact op te nemen met NAC. Het incassotraject is dan al gestart, maar NAC zal het verschil administratief verwerken.

Verplaats je naar een duurder vak, dien je het verschil over te maken naar NAC.

Is het incassotraject bij In3 afgewezen en heb je hier vragen over? Neem dan contact op met In3. 

Klik hier om te verlengen!