FAQ & Contact
Hieronder vind je de veel gestelde vragen over het verlengen van je seizoenkaart. Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact op via de Service- & Informatiedesk.
Contact
Heb je na het lezen van de informatie op deze website nog een vraag over de verlenging van je seizoenkaart voor het seizoen 2025/2026? Dan kun je contact opnemen met de afdeling Ticketing via ticketing@nac.nl of 076-521 4500.
Ga voor een actueel overzicht van de openingstijden naar NAC.nl/contact
Heb je een vraag en sta je op het punt contact op te nemen? Neem dan eerst een kijkje bij de veelgestelde vragen hieronder. Wellicht staat jouw vraag hier al tussen.
Veelgestelde vragen (FAQ)
Filter
Ik wil een seizoenkaart aanschaffen waar en hoe doe ik dat?
Op dit moment is er geen vrije verkoop van seizoenkaarten. Wil je op de wachtlijst dien je een ClubCard te hebben, heb je deze nog niet vraag deze eenvoudig hier aan. Je krijgt na bevestiging van de ClubCard een email met een link voor de wachtlijst.
Mijn reservering is weg na het starten van een betaling
Als je een betaling bent gestart en deze niet binnen 20 minuten hebt afgerond zie je de bestelling tijdelijk niet terug bij je reserveringen. Maar geen zorgen. Het kan tot twee uur duren voordat je reservering weer zichtbaar wordt. Probeer het dus op een later moment nog een keer. De reservering verschijnt vanzelf weer bij je reserveringen in je account.
Het lukt mij niet een jeugd- of 65+-kaart aan te schaffen
Om een jeugd- of 65+-kaart aan te schaffen dient de geboortedatum van het account te corresponderen met de leeftijdsgroep. Wil je bijvoorbeeld een seizoenkaart kopen voor je kind, dan dien je eerst een acount aan te maken voor het kind.
Kan ik bij de Service- & Informatiedesk een seizoenkaart aanschaffen of verlengen?
Ja, dit kan. Ga voor een actueel overzicht van de openingstijden van de Service- en Informatiedesk naar NAC.nl/contact. Let op! Ben je nog geen seizoenkaarthouder? Dan kun je je alleen aanmelden voor de wachtlijst. Aanmelden voor de wachtlijst kan hier.
Kan ik verplaatsen naar een ander(e) stoel of vak?
Als de wens er is om te verplaatsen kan je dit aangeven nadat je hebt verlengd. Op deze pagina kun je je verplaatsingswens aangeven. Let op: NAC kan niet garanderen dat verplaatsen lukt. De kans om te kunnen verplaatsen is zelfs klein. Als de mogelijkheid er is om te verplaatsen neemt NAC vanzelf contact met je op voor de eerste competitiewedstrijd. Omdat we uitverkocht zijn, komen er geen verplaatsingsdagen bij het stadion.
Tot welke leeftijd geldt de jeugdprijs?
Per ingang van seizoen 2025-2026 geldt er een korting van 25% op jeugd tot en met 12 jaar. Dit geldt voor alle vakken. Voor jeugd van 13 t/m 17 jaar geldt een korting van 25% alleen op de volgende vakken: vak F1, F8, F9 en vak I. Val je in de categorie 13 t/m 17 jaar en zit je niet in een familievak maar wil je wel gebruik maken van de jeugdkorting? Dan kan je verplaatsen naar F1, F9 of vak I. Hier geldt dan de korting van 25%. Neem hiervoor contact op met de Service- & Informatiedesk.
Wanneer ontvang ik mijn seizoenkaart?
Uiterlijk een week voor start van de competitie zijn de seizoenkaarten geleverd. Is deze periode inmiddels verstreken, neem dan contact op met de Service- & Informatiedesk.
Kan ik nog lid worden van de Club van 1912?
De nieuwe Club van 1912 is vol. Eenieder die is ingeloot voor de Club van 1912 is hierover geïnformeerd. Heb je geen e-mail gehad? Neem dan contact op met de Service- & Informatiedesk.
Kan ik een seizoenkaart aanschaffen als ik bij een andere club een clubkaart heb?
Ja, dat is mogelijk. Je kunt een seizoenkaart bij NAC nemen terwijl je in het bezit bent van een clubcard van een andere club. Om een seizoenkaart af te kunnen nemen bij NAC, dien je een relatienummer te hebben en is een clubcard niet per se nodig.
Kan ik met mijn BredaPas ook online verlengen?
Nee, dit kan alleen bij de Service- & Informatiedesk op vertoon van je BredaPas en op vertoon van een geldig identiteitsbewijs.
Kan ik ook online mijn seizoenkaart overdragen aan een ander persoon?
Tot op heden kon een supporter zijn/haar seizoenkaart omzetten. Omdat NAC steevast uitverkoopt zal dat per ingang van komend seizoen niet meer kunnen. Wil je niet verlengen? Dan gaat je plek naar iemand op de wachtlijst die onlangs is ingevoerd. Wil je je seizoenkaart nu nog omzetten? Neem dan contact op met NAC voordat je je seizoenkaart verlengt om dit in orde te maken. Daarna is het niet meer mogelijk om je seizoenkaart om te zetten.
Moet ik eerst verlengen als ik wil verplaatsen?
Ja. Als je wilt verplaatsen, dien je eerst te verlengen. In de bevestigingsmail van de verlenging vind je een link naar een formulier om je wens voor verplaatsing door te geven. Let op: NAC kan niet garanderen dat verplaatsen lukt. Seizoenkaarttechnisch is NAC uitverkocht, dus de kans om te kunnen verplaatsen is klein. Als de mogelijkheid er is om te verplaatsen, neemt NAC vanzelf contact met je op voor de eerste competitiewedstrijd. Omdat NAC is uitverkocht, komen er geen verplaatsingsdagen bij het stadion.
Kan ik een factuur ontvangen?
Zeker! Vanaf heden kun je zelf je factuur opvragen. Net voordat je jouw e-mailadres dient te bevestigen, kun je middels een vinkje aangeven dat je een factuur wenst te ontvangen.
Moet ik als Club van 1912-lid iets doen?
Ja, omdat wij jouw bankgegevens niet opslaan dien je ieder jaar zelf de keuze aan te geven hoe je wenst te betalen. Meer informatie hierover vind je op de pagina 'Club van 1912'.
Zijn de MIVA-prijzen inclusief begeleider?
Nee, de prijs op de prijsoverzichten is één kaart. Heb je een begeleider? Dan betaalt deze ook dit bedrag voor de seizoenkaart.
Ik heb nu geen seizoenkaart. Vanaf wanneer kan ik deze aanschaffen?
Er is een wachtlijst voor nieuwe seizoenkaarten. Aanmelden voor deze wachtlijst kan hier.
Wanneer start de vrije verkoop?
Zie antwoord hierboven
Kan ik in termijnen betalen?
Ja, dit is mogelijk. De uitleg over betalen in termijnen vind je hier.
Ik heb al een seizoen/clubcard van een andere club. Mag ik dan een ClubCard bestellen?
Helaas is dat niet mogelijk, je mag van elke voetbalclub een seizoenkaart hebben maar je mag maar van één club een ClubCard bezitten. Heb je een seizoenkaart van een andere club, dan is het helaas ook niet mogelijk om een NAC clubcard te bestellen.
Alle aanvragen worden verwerkt in het KNVB systeem en dus meteen gecontroleerd op dubbele club-/seizoenkaarten.
LET OP! In verband met de eisen vanuit de KNVB is het verplicht ook een kopie van je ID-kaart of paspoort mee te sturen. Na controle zal deze op professionele wijze verwijderd worden.
Moet ik voor mijn kind ook een apart account aanmaken?
Ja, dat klopt. Je kan via NACtickets.nl een nieuw account aanmaken.
Hoe moet ik twee seizoenkaarten kopen?
Iedere seizoenkaart moet op een apart, persoonlijk account staan. Meerdere seizoenkaarten nodig? Dan dien je dus per persoon een account aan te maken.
Waar vind ik mijn relatienummer?
Je kan op je computer inloggen met jouw mailadres. Rechtsboven staat dan jouw relatienummer in beeld. Op je telefoon is dit helaas niet zichtbaar. Mocht het niet lukken kun je altijd nog een mail sturen naar ticketing@nac.nl met je naam en geboortedatum.
Is er een wachtlijst voor nieuwe seizoenkaarten?
Ja, vanaf seizoen 25-26 heeft NAC een wachtlijst in het leven geroepen. Heb je nu nog geen seizoenkaart maar wil je deze wel? Schrijf je dan in voor de wachtlijst. Clubcardhouders van NAC krijgen voorrang op het aanschaffen van een seizoenkaart.
Komen er extra stoelen bij?
Ja, NAC krijgt vanaf seizoen 25-26 meer stoelen op de Eretribune (F-vakken) en de Hoofdtribune (B-vakken). Een deel van de B-vakken worden nieuwe businesseats. Alle supporters op deze vakken hebben hier informatie over ontvangen. Ook op de Eretribune komen nieuwe vakken. Zit jij als supporter op de eerste vijf rijen van F2 t/m F8? Dan krijg jij straks als eerste de mogelijkheid om naar voren te verplaatsen.
De plaatsen op F9, van 247 tot 257, krijgen ook de mogelijkheid om te verplaatsen.
Komen de stoelen die bijgebouwd worden tijdens de verbouwing ook in de verkoop?
Nee op dit moment komen de nieuwe plaatsen die bijgebouwd worden niet in de verkoop als seizoenkaarten.