FAQ & Contact
Hieronder vind je de veel gestelde vragen over het verlengen van je seizoenkaart. Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact op via de Service- & Informatiedesk.
Contact
Heb je na het lezen van de informatie op deze website nog een vraag over de verlenging van je seizoenkaart voor het seizoen 2024/2025? Dan kun je contact opnemen met de afdeling Ticketing via ticketing@nac.nl of 076-521 4500.
De openingstijden van de S&I-desk zijn als volgt:
Dag | Van | Tot |
Maandag | 12:00 uur | 17:00 uur |
Dinsdag | 12:00 uur | 17:00 uur |
Woensdag | 12:00 uur | 17:00 uur |
Donderdag | 12:00 uur | 17:00 uur |
Vrijdag | 12:00 uur | 17:00 uur |
Heb je een vraag en sta je op het punt contact op te nemen? Neem dan eerst een kijkje bij de veelgestelde vragen hieronder. Wellicht staat jouw vraag hier al tussen.
Veelgestelde vragen (FAQ)
Filter
Het lukt mij niet een jeugd- of 65+-kaart aan te schaffen
Om een jeugd- of 65+-kaart aan te schaffen dient de geboortedatum van het account te corresponderen met de leeftijdsgroep. Wil je bijvoorbeeld een seizoenkaart kopen voor je kind, dan dien je eerst een acount aan te maken voor het kind.
Kan ik bij de Service- & Informatie desk een seizoenkaart aanschaffen of verlengen?
Ja, dit kan. De Service- en Informatiedesk op werkdagen geopend van 12:00 uur tot 17:00 uur. Let op! Ben je nog geen seizoenkaarthouder? Dan kun je pas een seizoenkaart aanschaffen na de verplaatsingsdagen.
Kan ik verplaatsen naar een ander(e) stoel of vak?
Ja, dit is mogelijk tijdens de verplaatsingsdagen. Wil je verplaatsen? Verleng dan wel eerst je huidige seizoenkaart. Kom vervolgens tijdens de verplaatsingsdagen langs bij de Service- & Informatiebalie. Wanneer de verplaatsingsdagen gaan plaatsvinden wordt later gecommuniceerd.
Tot welke leeftijd geldt de jeugdprijs?
De jeugdprijs geldt tot voor jongeren tot en met 17 jaar op de dag van aanschaf.
Wanneer ontvang ik mijn seizoenkaart?
Uiterlijk een week voor start van de competitie zijn de seizoenkaarten geleverd of kunnen deze opgehaald worden bij de Service- & Informatiedesk (mits deze op tijd is aangevraagd).
Wat als ik mijn seizoenkaart wil omzetten naar een familycard?
Neem hiervoor contact op met de Service- & Informatiedesk
Kan ik nog lid worden van de Club van 1912?
In 2015 heeft een grote groep supporters zich voor 10 jaar gebonden aan NAC. De inschrijven voor de Club van 1912 is niet meer mogelijk.
Kan ik alleen verlengen via internet of ook bij de S&I desk?
Dit kan zowel online als bij de S&I-desk. De S&I-desk is vanaf geopend op werkdagen van 12:00 uur tot 17:00 uur.
Kan ik een seizoenkaart aanschaffen als ik bij een andere club een clubkaart heb?
Nee, dat is niet mogelijk. Je zal deze eerst moeten opzeggen alvorens je een seizoenkaart kan nemen bij NAC.
Kan ik met mijn BredaPas ook online verlengen?
Nee, dit kan alleen bij de Service- & Informatiedesk op vertoon van je BredaPas en op vertoon van een geldig identiteitsbewijs.
Kan ik mijn Family Card ook online verlengen/bestellen?
Nee dit is niet mogelijk. Je kunt de Family Card alleen verlengen/bestellen bij de Service- & Informatiedesk!
Kan ik ook online mijn seizoenkaart overdragen aan een ander persoon?
Nee dit is online niet mogelijk. Om jouw kaart over te dragen moet je bij de Service- en Informatiedesk zijn.
Moet ik eerst verlengen als ik wil verplaatsen?
Ja, je dient eerst je seizoenkaart te verlengen. Hierna kun je tijdens de verplaatsingsdagen langskomen bij onze Service- & Informatiebalie. Wanneer de verplaatsingsdagen gaan plaatsvinden wordt later gecommuniceerd.
Kan ik een factuur ontvangen?
Zeker! Vanaf heden kun je zelf je factuur opvragen. Net voordat je jouw e-mailadres dient te bevestigen, kun je middels een vinkje aangeven dat je een factuur wenst te ontvangen.
Moet ik als Club van 1912-lid iets doen?
Ja, omdat wij jouw bankgegevens niet opslaan dien je ieder jaar zelf de keuze aan te geven hoe je wenst te betalen. Meer informatie hierover vind je op de pagina 'Club van 1912'.
Zijn de MIVA-prijzen inclusief begeleider?
Nee, de prijs op de prijsoverzichten is één kaart. Heb je een begeleider? Dan betaalt deze ook dit bedrag voor de seizoenkaart.
Ik heb nu geen seizoenkaart. Vanaf wanneer kan ik deze aanschaffen?
De datum voor vrije verkoop is nog niet bekend. Dit is afhankelijk van de playofss. Zodra de datum bekend is wordt dit gecommuniceerd op alle officiële kanalen van NAC Breda.
Wanneer start de vrije verkoop?
Zie antwoord hierboven
Kan ik in termijnen betalen?
Ja, dit is mogelijk. De uitleg over betalen in termijnen vind je hier.
Ik heb al een seizoen/clubcard van een andere club. Mag ik dan een ClubCard bestellen?
Helaas is dat niet mogelijk, je mag van elke voetbalclub een seizoenkaart hebben maar je mag maar van één club een ClubCard bezitten. Heb je een seizoenkaart van een andere club, dan is het helaas ook niet mogelijk om een NAC clubcard te bestellen.
Alle aanvragen worden verwerkt in het KNVB systeem en dus meteen gecontroleerd op dubbele club-/seizoenkaarten.
LET OP! In verband met de eisen vanuit de KNVB is het verplicht ook een kopie van je ID-kaart of paspoort mee te sturen. Na controle zal deze op professionele wijze verwijderd worden.
Moet ik voor mijn kind ook een apart account aanmaken?
Ja, dat klopt. Je kan via NACtickets.nl een nieuw account aanmaken.
Hoe moet ik twee seizoenkaarten kopen?
Iedere seizoenkaart moet op een apart, persoonlijk account staan. Meerdere seizoenkaarten nodig? Dan dien je dus per persoon een account aan te maken.
Waar vind ik mijn relatienummer?
Je kan op je computer inloggen met jouw mailadres. Rechtsboven staat dan jouw relatienummer in beeld. Op je telefoon is dit helaas niet zichtbaar. Mocht het niet lukken kun je altijd nog een mail sturen naar ticketing@nac.nl met je naam en geboortedatum.
Moet ik voor mijn kind ook een account aanmaken?
Ja, je moet ook voor je kind een account aanmaken op www.nactickets.nl > account aanmaken
Hoe moet ik 2 seizoenkaarten kopen?
Dan moet je afzonderlijk van elkaar inloggen met eigen accounts.
Waar kan ik seizoenkaarten aanschaffen?
Online op www.nactickets.nl of tijdens openingstijden bij de S&I desk in de fanshop, stadionstraat 5