FAQ & Contact
Hieronder vind je de veel gestelde vragen over het verlengen van je seizoenkaart. Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact op via de Service- & Informatiedesk.
Contact
Heb je na het lezen van de informatie op deze website nog een vraag over de verlenging van je seizoenkaart voor het seizoen 2025/2026? Dan kun je contact opnemen met de afdeling Ticketing via ticketing@nac.nl of 076-521 4500.
Ga voor een actueel overzicht van de openingstijden naar NAC.nl/contact
Heb je een vraag en sta je op het punt contact op te nemen? Neem dan eerst een kijkje bij de veelgestelde vragen hieronder. Wellicht staat jouw vraag hier al tussen.
Veelgestelde vragen (FAQ)
Filter
Kan ik bij de Service- & Informatiedesk een seizoenkaart aanschaffen of verlengen?
Ja, dit kan. Ga voor een actueel overzicht van de openingstijden van de Service- en Informatiedesk naar NAC.nl/contact. Let op! Ben je nog geen seizoenkaarthouder? Dan kun je je alleen aanmelden voor de wachtlijst. Aanmelden voor de wachtlijst kan hier.
Kan ik met mijn BredaPas ook online verlengen?
Nee, dit kan alleen bij de Service- & Informatiedesk op vertoon van je BredaPas en op vertoon van een geldig identiteitsbewijs.