FAQ & Contact
Hieronder vind je de veel gestelde vragen over het verlengen van je seizoenkaart. Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact op via de Service- & Informatiedesk.
Contact
Heb je na het lezen van de informatie op deze website nog een vraag over de verlenging van je seizoenkaart voor het seizoen 2022/2023? Dan kun je contact opnemen met de afdeling Ticketing via ticketing@nac.nl of 076-521 4500.
De openingstijden van de S&I-desk zijn als volgt:
Dag | Van | Tot |
Maandag | 12:00 uur | 17:00 uur |
Dinsdag | 12:00 uur | 17:00 uur |
Woensdag | 12:00 uur | 17:00 uur |
Donderdag | 12:00 uur | 17:00 uur |
Vrijdag | 12:00 uur | 17:00 uur |
Let op! De Service- & Informatiedesk is verplaatst naar de Joop Korebritstoren, de eerste toren bij het oprijden van P1. Het adres is Stadionstraat 5 in Breda.
Heb je een vraag en sta je op het punt contact op te nemen? Neem dan eerst een kijkje op onze FAQ-pagina. Misschien staat je vraag hier al tussen.
Veelgestelde vragen (FAQ)
Filter
Kan ik bij de Service- & Informatie desk een seizoenkaart aanschaffen of verlengen?
Ja, dit kan. De Service- en Informatiedesk op werkdagen geopend van 09:00 uur tot 17:00 uur.
Kan ik alleen verlengen via internet of ook bij de S&I desk?
Dit kan zowel online als bij de S&I-desk. De S&I-desk is vanaf geopend op werkdagen van 12:00 uur tot 17:00 uur.
Kan ik met mijn BredaPas ook online verlengen?
Nee, dit kan alleen bij de Service- & Informatiedesk op vertoon van je BredaPas
Kan ik mijn Family Card ook online verlengen/bestellen?
Nee dit is niet mogelijk. Je kunt de Family Card alleen verlengen/bestellen bij de Service- & Informatiedesk!