Contact

Heb je na het lezen van de informatie op deze website nog een vraag over de verlenging van je seizoenkaart voor het seizoen 2022/2023? Dan kun je contact opnemen met de afdeling Ticketing via ticketing@nac.nl of 076-521 4500.

De openingstijden van de S&I-desk zijn als volgt:

Dag

Van

Tot

Maandag

12:00 uur

17:00 uur

Dinsdag

12:00 uur

17:00 uur

Woensdag

12:00 uur

17:00 uur

Donderdag

12:00 uur

17:00 uur

Vrijdag

12:00 uur

17:00 uur

 

Let op! De Service- & Informatiedesk is verplaatst naar de Joop Korebritstoren, de eerste toren bij het oprijden van P1. Het adres is Stadionstraat 5 in Breda.

Heb je een vraag en sta je op het punt contact op te nemen? Neem dan eerst een kijkje op onze FAQ-pagina. Misschien staat je vraag hier al tussen.

Veelgestelde vragen (FAQ)

Filter

Kan ik bij de Service- & Informatie desk een seizoenkaart aanschaffen of verlengen?

Ja, dit kan. De Service- en Informatiedesk op werkdagen geopend van 09:00 uur tot 17:00 uur.

Kan ik alleen verlengen via internet of ook bij de S&I desk?

Dit kan zowel online als bij de S&I-desk. De S&I-desk is vanaf geopend op werkdagen van 12:00 uur tot 17:00 uur.

Kan ik met mijn BredaPas ook online verlengen?

Nee, dit kan alleen bij de Service- & Informatiedesk op vertoon van je BredaPas

Kan ik mijn Family Card ook online verlengen/bestellen?

Nee dit is niet mogelijk. Je kunt de Family Card alleen verlengen/bestellen bij de Service- & Informatiedesk!