Contact

Heb je na het lezen van de informatie op deze website nog een vraag over de verlenging van je seizoenkaart voor het seizoen 2024/2025? Dan kun je contact opnemen met de afdeling Ticketing via ticketing@nac.nl of 076-521 4500.

De openingstijden van de S&I-desk zijn als volgt:

Dag

Van

Tot

Maandag

12:00 uur

17:00 uur

Dinsdag

12:00 uur

17:00 uur

Woensdag

12:00 uur

17:00 uur

Donderdag

12:00 uur

17:00 uur

Vrijdag

12:00 uur

17:00 uur

Heb je een vraag en sta je op het punt contact op te nemen? Neem dan eerst een kijkje bij de veelgestelde vragen hieronder. Wellicht staat jouw vraag hier al tussen.

Veelgestelde vragen (FAQ)

Filter

Het lukt mij niet een jeugd- of 65+-kaart aan te schaffen

Om een jeugd- of 65+-kaart aan te schaffen dient de geboortedatum van het account te corresponderen met de leeftijdsgroep. Wil je bijvoorbeeld een seizoenkaart kopen voor je kind, dan dien je eerst een acount aan te maken voor het kind.

Tot welke leeftijd geldt de jeugdprijs?

De jeugdprijs geldt tot voor jongeren tot en met 17 jaar op de dag van aanschaf.

Wanneer ontvang ik mijn seizoenkaart?

Uiterlijk een week voor start van de competitie zijn de seizoenkaarten geleverd of kunnen deze opgehaald worden bij de Service- & Informatiedesk (mits deze op tijd is aangevraagd).

Wat als ik mijn seizoenkaart wil omzetten naar een familycard?

Neem hiervoor contact op met de Service- & Informatiedesk

Kan ik een seizoenkaart aanschaffen als ik bij een andere club een clubkaart heb?

Nee, dat is niet mogelijk. Je zal deze eerst moeten opzeggen alvorens je een seizoenkaart kan nemen bij NAC.

Kan ik ook online mijn seizoenkaart overdragen aan een ander persoon?

Nee dit is online niet mogelijk. Om jouw kaart over te dragen moet je bij de Service- en Informatiedesk zijn. 

Kan ik een factuur ontvangen?

Zeker! Vanaf heden kun je zelf je factuur opvragen. Net voordat je jouw e-mailadres dient te bevestigen, kun je middels een vinkje aangeven dat je een factuur wenst te ontvangen. 

Zijn de MIVA-prijzen inclusief begeleider?

Nee, de prijs op de prijsoverzichten is één kaart. Heb je een begeleider? Dan betaalt deze ook dit bedrag voor de seizoenkaart. 

Ik heb nu geen seizoenkaart. Vanaf wanneer kan ik deze aanschaffen?

De datum voor vrije verkoop is nog niet bekend. Dit is afhankelijk van de playofss. Zodra de datum bekend is wordt dit gecommuniceerd op alle officiële kanalen van NAC Breda.

Wanneer start de vrije verkoop?

Zie antwoord hierboven

Kan ik in termijnen betalen?

Ja, dit is mogelijk. De uitleg over betalen in termijnen vind je hier. 

Moet ik voor mijn kind ook een apart account aanmaken?

Ja, dat klopt. Je kan via NACtickets.nl een nieuw account aanmaken.

Hoe moet ik twee seizoenkaarten kopen?

Iedere seizoenkaart moet op een apart, persoonlijk account staan. Meerdere seizoenkaarten nodig? Dan dien je dus per persoon een account aan te maken. 

Moet ik voor mijn kind ook een account aanmaken?

Ja, je moet ook voor je kind een account aanmaken op www.nactickets.nl > account aanmaken

Hoe moet ik 2 seizoenkaarten kopen?

Dan moet je afzonderlijk van elkaar inloggen met eigen accounts.

Waar kan ik seizoenkaarten aanschaffen?

Online op www.nactickets.nl of tijdens openingstijden bij de S&I desk in de fanshop, stadionstraat 5