FAQ & Contact
Hieronder vind je de veel gestelde vragen over het verlengen van je seizoenkaart. Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact op via de Service- & Informatiedesk.
Contact
Heb je na het lezen van de informatie op deze website nog een vraag over de verlenging van je seizoenkaart voor het seizoen 2022/2023? Dan kun je contact opnemen met de afdeling Ticketing via ticketing@nac.nl of 076-521 4500.
De openingstijden van de S&I-desk zijn als volgt:
Dag | Van | Tot |
Maandag | 12:00 uur | 17:00 uur |
Dinsdag | 12:00 uur | 17:00 uur |
Woensdag | 12:00 uur | 17:00 uur |
Donderdag | 12:00 uur | 17:00 uur |
Vrijdag | 12:00 uur | 17:00 uur |
Let op! De Service- & Informatiedesk is verplaatst naar de Joop Korebritstoren, de eerste toren bij het oprijden van P1. Het adres is Stadionstraat 5 in Breda.
Heb je een vraag en sta je op het punt contact op te nemen? Neem dan eerst een kijkje op onze FAQ-pagina. Misschien staat je vraag hier al tussen.
Veelgestelde vragen (FAQ)
Filter
Kan ik verplaatsen naar een ander(e) stoel of vak?
Ja, dit is mogelijk. Let wel, pas na 31 mei vervalt het recht op de stoelen van mensen die niet verlengd hebben. Tot die tijd zullen de plaatsen op populaire vakken als de B-Side en Vak-G enkel vrijkomen als iemand uit het desbetreffende vak ook verplaatst is. Wil je verplaatsen? Neem dan contact op met de S&I-desk.
Wat als ik mijn seizoenkaart wil omzetten naar een familycard?
Neem hiervoor contact op met de Service- & Informatiedesk
Moet ik eerste verlengen als ik wil verplaatsen?
Ja, je dient eerst je seizoenkaart te verlengen. Hierna kun je tijdens de verplaatsingsdagen op 1, 2 of 3 juni verplaatsen naar een andere stoel bij de Service- & Informatiedesk.