Contact

Heb je na het lezen van de informatie op deze website nog een vraag over de verlenging van je seizoenkaart voor het seizoen 2025/2026? Dan kun je contact opnemen met de afdeling Ticketing via ticketing@nac.nl of 076-521 4500.

Ga voor een actueel overzicht van de openingstijden naar NAC.nl/contact

Heb je een vraag en sta je op het punt contact op te nemen? Neem dan eerst een kijkje bij de veelgestelde vragen hieronder. Wellicht staat jouw vraag hier al tussen.

Veelgestelde vragen (FAQ)

Filter

Kan ik verplaatsen naar een ander(e) stoel of vak?

Als de wens er is om te verplaatsen kan je dit aangeven nadat je hebt verlengd. Op deze pagina kun je je verplaatsingswens aangeven. Let op: NAC kan niet garanderen dat verplaatsen lukt. De kans om te kunnen verplaatsen is zelfs klein.  Als de mogelijkheid er is om te verplaatsen neemt NAC vanzelf contact met je op voor de eerste competitiewedstrijd. Omdat we uitverkocht zijn, komen er geen verplaatsingsdagen bij het stadion. 

Moet ik eerst verlengen als ik wil verplaatsen?

Ja. Als je wilt verplaatsen, dien je eerst te verlengen. In de bevestigingsmail van de verlenging vind je een link naar een formulier om je wens voor verplaatsing door te geven. Let op: NAC kan niet garanderen dat verplaatsen lukt. Seizoenkaarttechnisch is NAC uitverkocht, dus de kans om te kunnen verplaatsen is klein. Als de mogelijkheid er is om te verplaatsen, neemt NAC vanzelf contact met je op voor de eerste competitiewedstrijd. Omdat NAC is uitverkocht, komen er geen verplaatsingsdagen bij het stadion.