Contact

Heb je na het lezen van de informatie op deze website nog een vraag over de verlenging van je seizoenkaart voor het seizoen 2022/2023? Dan kun je contact opnemen met de afdeling Ticketing via ticketing@nac.nl of 076-521 4500.

De openingstijden van de S&I-desk zijn als volgt:

Dag

Van

Tot

Maandag

12:00 uur

17:00 uur

Dinsdag

12:00 uur

17:00 uur

Woensdag

12:00 uur

17:00 uur

Donderdag

12:00 uur

17:00 uur

Vrijdag

12:00 uur

17:00 uur

 

Let op! De Service- & Informatiedesk is verplaatst naar de Joop Korebritstoren, de eerste toren bij het oprijden van P1. Het adres is Stadionstraat 5 in Breda.

Heb je een vraag en sta je op het punt contact op te nemen? Neem dan eerst een kijkje op onze FAQ-pagina. Misschien staat je vraag hier al tussen.

Veelgestelde vragen (FAQ)

Filter

Kan ik verplaatsen naar een ander(e) stoel of vak?

Ja, dit is mogelijk. Let wel, pas na 31 mei vervalt het recht op de stoelen van mensen die niet verlengd hebben. Tot die tijd zullen de plaatsen op populaire vakken als de B-Side en Vak-G enkel vrijkomen als iemand uit het desbetreffende vak ook verplaatst is. Wil je verplaatsen? Neem dan contact op met de S&I-desk. 

Wat als ik mijn seizoenkaart wil omzetten naar een familycard?

Neem hiervoor contact op met de Service- & Informatiedesk

Moet ik eerste verlengen als ik wil verplaatsen?

Ja, je dient eerst je seizoenkaart te verlengen. Hierna kun je tijdens de verplaatsingsdagen op 1, 2 of 3 juni verplaatsen naar een andere stoel bij de Service- & Informatiedesk.