FAQ & Contact
Hieronder vind je de veel gestelde vragen over het verlengen van je seizoenkaart. Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact op via de Service- & Informatiedesk.
Contact
Heb je na het lezen van de informatie op deze website nog een vraag over de verlenging van je seizoenkaart voor het seizoen 2023/2024? Dan kun je contact opnemen met de afdeling Ticketing via ticketing@nac.nl of 076-521 4500.
De openingstijden van de S&I-desk zijn als volgt:
Dag | Van | Tot |
Maandag | 12:00 uur | 17:00 uur |
Dinsdag | 12:00 uur | 17:00 uur |
Woensdag | 12:00 uur | 17:00 uur |
Donderdag | 12:00 uur | 17:00 uur |
Vrijdag | 12:00 uur | 17:00 uur |
Heb je een vraag en sta je op het punt contact op te nemen? Neem dan eerst een kijkje bij de veelgestelde vragen hieronder. Wellicht staat jouw vraag hier al tussen.
Veelgestelde vragen (FAQ)
Filter
Kan ik verplaatsen naar een ander(e) stoel of vak?
Ja, dit is mogelijk tijdens de verplaatsingsdagen. Wil je verplaatsen? Verleng dan wel eerst je huidige seizoenkaart. Kom vervolgens tijdens de verplaatsingsdagen op 22 of 23 juni langs bij de Service- & Informatiebalie. De S&I-balie is dan extra geopend: van 09:00 tot 21:00 uur.
Wat als ik mijn seizoenkaart wil omzetten naar een familycard?
Neem hiervoor contact op met de Service- & Informatiedesk
Moet ik eerst verlengen als ik wil verplaatsen?
Ja, je dient eerst je seizoenkaart te verlengen. Hierna kun je tijdens de verplaatsingsdagen op 22 of 23 juni verplaatsen naar een andere stoel bij de Service- & Informatiedesk.